Σάββατο 19 Απριλίου 2008

Αξιέπαινη προσπάθεια...!!

Μία αξιόλογη προσπάθεια του Αλεξανδράκη Χρήστου να κατασκευάσει ο ίδιος στο σπίτι του έναν παραδοσιακό φούρνο,με τρόπο πραγματικά αξιοθαύμαστο..!!!
Χρησιμοποιεί τα υλικά του χθές (Χώμα,νερό ,άχυρα.πέτρες)στην εποχή του τσιμέντου και των χημικών....Κύριο υλικό του όμως το μεράκι και η ακριβή αποτύπωση της γνώσης των παλιών κατασκευαστών, καταφέρνοντας έτσι ο ίδιος να αποδείξει την διαχρονικότητα της δοκιμασμένης ανά των χρόνων παραδοσιακής συνταγής!
Χρήστο συγχαρητήρια και μακάρι η προσπάθειά σου να βρει μιμητές!

9 σχόλια:

sandy είπε...

Χρήστο αξίζεις συγχαρητήρια, τα κατάφερες τελικά να το τελειώσεις! Απόμενει να δούμε τη λειτουργία του και να απολαύσουμε τα εδέσματά του! Φιλαράκι άνοιξες μεγάλες δουλιές! Οι προτάσεις πέφτουν βροχή στο νησί μας να αναλάβεις μεγάλα έργα! Τα φιλαράκια σας από τη Σάμο με πολλή αγάπη!

Ανώνυμος είπε...

Φίλε, μπράβο στην προσπάθειά σου να αναδείξεις τον τόπο μας. Εγώ ένιωσα
πολύ ωραία που είδα τον εαυτό μου στη
σελίδα του χωριού μας. Μ' αρέσει να δημιουργώ στον τόπο μου και πάνω από όλα να μένει ΖΩΝΤΑΝΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

Αλεξανδράκη έγραψες πάλι. Όλο στο επίκεντρο είσαι.

ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΗς Δημητριος είπε...

Η παρέα μας μεγαλώνει και αυτό μου είναι πολύ ευχάριστο...Μπράβο παιδιά!!!

Ανώνυμος είπε...

aytos o fournos ti arnakia 8a psini!!!einai kai h epoxh tetoia pou 8a gini xamos... kalh oreksi!!!

Heli-pilot είπε...

Η καμινάδα είναι μεγάλη αποτυχία,ο φούρνος θυμίζει Ναζί και ο Χρήστος καμαρώνει σαν γύφτικο σκεπάρνι.

Ανώνυμος είπε...

Γεία σου Χρήστο ΑΘΑΝΑΤΕ

Ανώνυμος είπε...

Mπράβο κύριε Αλεξανδράκη!!Αν και δεν είμαι από το Κουφόβουνο..Σου γράφω από το Βέλγιο και μου άρεσε η προσπάθειά σου!!

Ανώνυμος είπε...

Μην πιστεύετε στην φωτογραφία είναι μοντάζ, ο Χρήστος δεν μπορεί μόνος του ούτε τα κορδόνια του να δέσει αν δεν είναι κοντά του η Βίκυ.