Σάββατο 10 Μαΐου 2008

Μία αξέχαστη ημέρα στο LGAV

Είναι κάποιες ημέρες που θέλεις να τις θυμάσαι για πάντα...Κυρίως όταν αυτές έχουν να κάνουν με αυτό που ο καθένας μας θεωρεί άξιο να ασχολείται και να κάνει το μεράκι του πράξη!
Ο Πορτοζούδης Γιώργος όπως έχω αναφέρει και σε προήγουμενο post είναι κυβερνήτης ελικοπτέρου της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας με την υπηρεσία να εδρεύει στο Διεθνή Αερολιμένα μας στα Σπάτα (LGAV).
Ήταν διακαής πόθος μου να τον επισκεφθώ και φυσικά δεν θα μπορούσα να μην κάνω πράξη την τελευταία πρόσκληση που μου έκανε,όταν βρήκα τον χρόνο να την υλοποιήσω!
Γιώργο σε υπερευχαριστώ για την υπέροχη αεροπορική ημέρα που μου πρόσφερες,τις μοναδικές στιγμές που ένιωσα κοντά στο αεροπορικό μέσο,και τις "ελικοπτερικές"συζητήσεις που κάναμε μαζί με όλους τους συναδέλφους!
(Συγχαρητήρια σε όλους σας για το σπουδαίο επίπεδο επαγγελματικής κατάρτισης που οι ίδιοι κατέχετε)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Mia photo einai fake filos!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ κύριε Λουλουδάκη.

Ονομάζομαι Αλεξιάδης Αντώνιος μένω στην Ορεστιαδα είμαι 16 ετών και με μεγάλη μου χαρά παρατήρησα στο περιοδικό Remove Before Flight την αναφορά σχετικά με τη δημιουργία μιας τοπικής αερολέσχης στον βόρειο Έβρο. Μιας και ειμαι λάτρης του χόμπι της αεροπορίας με μεγάλη μου χαρά βρήκα το online ημερολόγιο του ιδρυτή της αερολέσχης.Ακόμη πληροφορήθηκα πως βάση της αερολέσχης θα χρησιμοποιηθεί το παλίο πεδίο προσγειώσης της αεροπορίας στρατού στο Ασημένιο, κοντα στο χωριό μου δηλαδή(Πύθιο)Έτσι πήρα την πρωτοβουλία να έρθω σε επικοινωνία μαζί σας. Ακόμη ήρθε στην αντιληψη μου το νέο σχετικά με τη συμμετοχή της αερολέσχης στο Red River Festival του Διδυμοτείχου. Δυστυχώς νέα σχετικά με την αερολέσχη δεν εχω δει ακόμα και θα μου ήταν ευχάριστω να μάθω σχετικά αλλα και να επισκεφθώ κάποια στιγμή το χώρο της αερολέσχης.

Αναμένω την απάντηση σας, Αντώνης :D

υ.γ το e-mail μου ειναι crazyantonis2001@yahoo.gr